Η Valve ανακοίνωσε Steam Machine, Controller, VR headset

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
να δω τι θα κάνω τα steam funds τώρα, δεν είναι και κανένα game που να με νοιάζει να πάρω γιατί το backlog έχει πράμα.
 
Κάνε κάνα giveaway στη κοινότητα.
 
Είδα αυτο το κομμάτι στο βίντεο του Gamers Nexus και έφριξα. Άνθρωποι της Valve περιγράφουν την διαδικασία προμήθειας RAM:



"Μας στέλνουν κάθε μήνα μια τιμή και πόσα κομμάτια μπορούμε να αγοράσουμε και περιμένουν ένα ναι ή ένα όχι. Αν πεις όχι, δεν θα σου ξαναμιλήσουν ποτέ". Κλαίει ο Δον Κορλεόνε με τις τακτικές των μεμοριτζήδων.

να δω τι θα κάνω τα steam funds τώρα, δεν είναι και κανένα game που να με νοιάζει να πάρω γιατί το backlog έχει πράμα.

Θα έλεγα να μην πιεστείς και τα ξοδέψεις ή τα δώσεις κοψοχρονιά. Δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ αυτό το πράγμα.
 
Κάτι αυτές οι εταιρείες τις ραμ σαν την Nvidia. Ότι προλάβουμε να αρπάξουμε τώρα που γυρίζει.
 
Μια ζωή ήσαν βερεσέδες 'α θέλει και ραμ' οι έρμοι οι Κινέζοι, τώρα που εγίνηκε η θάλασσα γιαούρτι, σου λέει θα σας φάμε και τα νεφρά ανυπόμονοι μινερτζίκουλες.
 
Καλά μλκς μόλις πάρουν αέρα τα κινέζικα ράμια θα κλαίνε οι ραμτζίδες οι κλασσικοί... έχει κιόλας σηκώσει την εσωτερική αγορά της Κίνας, και μεγάλοι κατασκευαστές έχουν ανοίξει μπίζνες αντίστοιχα.
 
Back
Top