What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

DRAGON’S DOGMA 2

Norshgaath

Mind-flayer
Approval of the Admiral
Joined
Aug 3, 2023
Messages
1,883
Ωραιο ριβιου, τιμια βαθμολογηση και καλη ξηγα στο τελος.

Αποτι μου φαινεται ειναι για τους σκληρους φαν του πρωτου, για τους υπολοιπους υπαρχουν πολυ καλυτερα πραματα να δοκιμασουμε εως το επομενο διαμαντακι που θα μας παρει το μυαλο.

Αναφερεις πως η ουσια του gameplay loop ειναι η περιπλανηση/εξερευνηση του κοσμου με τα ποδια/αμαξες, ομως επισης τονιζεις πως η πλοκη και το βαθος των quests/sidequests κλπ ειναι επιφανειακα.
Τι σε ωθει ως παικτη να ξεκινησεις αυτη την εξερευνηση αν δεν αξιζει/δικαιολογει ικανοποιητικα το lore? Ειναι η φαση οπως του grinding στα mmo που σε παει απο περιοχη σε περιοχη;

Επισης αν το συστημα μαχης ειναι ρηχο, απλα εξαρτασαι απο καποια ιδια σκιλ που ανεβαινει ο αριθμος τους με βαση το gear?


Τελος το framerate σε μια mid-class gpu πχ 3090, πεφτει πολυ κατω απο τα 30fps στις πολεις;
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,802
το emergent gameplay
Είναι το Dragon's Dogma 2 το Stalker των Action-RPG;
Discuss\

το κρυμμένο βάθος της ιστορίας και της πλοκής
Θα έλεγες συνολικά πως σε επίπεδο γραφής και ιστορίας είναι πιο πάνω από το πρώτο παιχνίδι;
Επίσης, χρειάζεται ξεχωριστό playthrough για να δεις άλλα endings και τα νέα στοιχεία της ιστορίας που αναφέρεις;
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,383
Ωραιο ριβιου, τιμια βαθμολογηση και καλη ξηγα στο τελος.

Αποτι μου φαινεται ειναι για τους σκληρους φαν του πρωτου, για τους υπολοιπους υπαρχουν πολυ καλυτερα πραματα να δοκιμασουμε εως το επομενο διαμαντακι που θα μας παρει το μυαλο.

Αναφερεις πως η ουσια του gameplay loop ειναι η περιπλανηση/εξερευνηση του κοσμου με τα ποδια/αμαξες, ομως επισης τονιζεις πως η πλοκη και το βαθος των quests/sidequests κλπ ειναι επιφανειακα.
Τι σε ωθει ως παικτη να ξεκινησεις αυτη την εξερευνηση αν δεν αξιζει/δικαιολογει ικανοποιητικα το lore? Ειναι η φαση οπως του grinding στα mmo που σε παει απο περιοχη σε περιοχη;

Επισης αν το συστημα μαχης ειναι ρηχο, απλα εξαρτασαι απο καποια ιδια σκιλ που ανεβαινει ο αριθμος τους με βαση το gear?


Τελος το framerate σε μια mid-class gpu πχ 3090, πεφτει πολυ κατω απο τα 30fps στις πολεις;

Βασικά σε όσους δεν έχουν παίξει καθόλου Dragon's Dogma θα πρότεινα να δοκιμάσουν πρώτα το Dark Arisen που και πολύ φθηνότερο είναι και πολύ καλύτερα θα τρέχει και θα τους δώσει μια ξεκάθαρη εικόνα για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σειράς. Αν τους αρέσει, προχωρούν άφοβα στο 2.

Εμένα αυτό που με παρακινούσε ήταν ότι μου άρεσε πολύ η μάχη, το θέαμα που παράγεται σε αυτή και τα διάφορα ευτράπελα που μπορούν να συμβούν ανά πάσα στιγμή. Ένα μικρό παράδειγμα: Στην αρχή του παιχνιδιού, ένα από τα πρώτα quests είναι το ταξίδι προς την πρωτεύουσα. Σε αυτό το ταξίδι έχεις συνοδεία έναν ιππότη που σε φέρνει εκεί με ασφάλεια. Στο πρώτο playthrough έφτασα όντως με ευκολία στην πόλη. Στο δεύτερο playthrough επειδή είχα ξεψαρώσει, φρόντιζα στον δρόμο να εξερευνώ σημεία ενδιαφέροντος και έπεσα σε μια μεγάλη μάχη. Επειδή ο χαρακτήρας μου είναι thief. ανέβηκα ψηλά σε ένα παραθαλάσσιο βράχο για να κάνω ντου από εκεί και ο ιππότης με ακολούθησε. Πάνω στην μάχη τρώει μια σφαλιάρα από ένα orc, πέφτει από τον βράχο μέσα στην θάλασσα και τον τρώει ο κθούλου που υπάρχει στα βαθιά (αυτό δεν είναι spoiler, στο λένε στην εισαγωγή). Το quest έγινε "completed" και μετά έπρεπε να συνεχίσω το ταξίδι μόνος μου.

Το framerate στις πόλεις είναι κυρίως θέμα CPU. Σε εμένα βρισκόταν στα 30κάτι στην μεγαλύτερη πόλη, με πτώσεις και κάτω από τα 30 σε περίπτωση που συνέβαινε κάτι αναπάντεχο (π.χ. σε κάποια επιδρομή λύκων στην πόλη που μαζεύτηκαν πολλοί χαρακτήρες και πλακώνονταν).

Είναι το Dragon's Dogma 2 το Stalker των Action-RPG;
Discuss\

Θα έλεγες συνολικά πως σε επίπεδο γραφής και ιστορίας είναι πιο πάνω από το πρώτο παιχνίδι;
Επίσης, χρειάζεται ξεχωριστό playthrough για να δεις άλλα endings και τα νέα στοιχεία της ιστορίας που αναφέρεις;

Η σύγκριση με το Stalker έχει ενδιαφέρον. Δεν είναι μακριά στο κομμάτι του emergent gameplay.

Ναι, είναι καλύτερο από το πρώτο σε γενικές γραμμές αλλά όχι με μεγάλη διαφορά. Στα endings το παιχνίδι σου δίνει τρόπο να εξερευνήσεις τις κύριες επιλογές σε ένα playthrough. Στα quests που έχουν εναλλακτικές επιλογές επίλυσης, εκεί προφανώς θέλει save scumming ή new game.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,087
Για την κάπκομ μιλάμε ε, τι στόρυ και επίπεδα γραφής μου λέτε, συνέλθετε
:trollface:
 

Norshgaath

Mind-flayer
Approval of the Admiral
Joined
Aug 3, 2023
Messages
1,883
Δε ξερω αφου το δυο ειναι σα το ενα...εδωσα three fiddy και πηρα το arisen, θα τσεκαρω να το φορτωσω με τα καλυτερα texture upgrade mods και θα δω ιδιοις ομμασι.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,383
Δε ξερω αφου το δυο ειναι σα το ενα...εδωσα three fiddy και πηρα το arisen, θα τσεκαρω να το φορτωσω με τα καλυτερα texture upgrade mods και θα δω ιδιοις ομμασι.

Όταν είσαι έτοιμος γράψε εντυπώσεις, είμαι περίεργος για την γνώμη σου.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,802
Νομίζω το Witcher χάνει στο θέμα μάχη και τις ιστορίες από το στρατό, ακόμα κι αν το DD είχε τα χέρια δεμένα πίσω από την πλάτη...
 

Norshgaath

Mind-flayer
Approval of the Admiral
Joined
Aug 3, 2023
Messages
1,883
τις ιστορίες από το στρατό
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,802
Ξαναδιάβασε λίγο τι έγραψα και προσπάθησε ξανά.

Όλο το κλου είναι σε αυτό που quoteαρες, καμμιά σχέση με sidequests.
 

Norshgaath

Mind-flayer
Approval of the Admiral
Joined
Aug 3, 2023
Messages
1,883
Τι ιστοριες θες απο το στρατο θες; Φαση λουφα και παραλαγη;
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,802
Αυτό που λέμε όλοι έχουν από μία διαφορετική να πουν;;;

To θέαμα, η καθαρή διασκέδαση και ο απρόβλεπτος παράγοντας σημαίνουν ότι κάθε μάχη στο παιχνίδι μπορεί να ξεκινήσει από skirmish ρουτίνας και να εξελιχθεί σε ένα φαντασμαγορικό do-or-die έπος που θα διηγείστε σε άλλους παίκτες για καιρό.

Στο Κουνένα Witcher δε θα συνέβαιναν αυτά. Αντικειμενικά.
 

Norshgaath

Mind-flayer
Approval of the Admiral
Joined
Aug 3, 2023
Messages
1,883
Με λιγα λογια emergent gameplay μαχης. Μιλα σαν ανθρωπος να καταλαβαινομαστε 😅

Λογικα ετσι θα ειναι για το DG2 αποτι εχω δει , στο witcher οντως ηταν ενα πολυ καλο αλλα τυπικο μερος του η μαχη.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,802
Ναι ρε συ, γιατί στo Witcher 3 οι βιότοποι του κάθε τέρατος ήταν μακριά ο ένας από τον άλλο (και λογικά υπήρχαν μεγάλα όρια στο πόσο θα μπορούσαν να πλησιάσουν κατοικημένες περιοχές), οπότε δε θα πετύχαινες αράχνες να πολεμάνε nekkers και μετά από λίγο να σκάει και ένα cockatrice από contract ξέρω γω που πετούσε εκεί γύρω.
Για το σύστημα μάχης δεν είπα ότι ήταν κακό, Ίσα ίσα λειτουργούσε πολύ καλά, απλά δεν προσπάθησε να κάνει κάποια υπέρβαση / πρωτοτυπήσει.

Αλληλεπιδράσεις υπήρχαν μεν, αλλά ήταν scripted πχ τα βαμπίρια που κάνουν ντου στην Toussaint και πλακώνονται με τους φρουρούς.
Έλειπαν δηλαδή αυτές οι δυναμικές που οδηγούσαν σε απρόβλεπτα σκηνικά, για αυτό μεταξύ σοβαρού και αστείου ανέφερα τα Stalker.
Στα DD δεν είμαι σίγουρος για τα mechanics που παίζουν από πίσω και οδηγούν σε αυτά... αλλά ξέρω σίγουρα ότι η Capcom στόχευε στο "make your own story".
 

Norshgaath

Mind-flayer
Approval of the Admiral
Joined
Aug 3, 2023
Messages
1,883
Yeap, στο witcher δεν θα μπορουσε να ηταν και αλλιως κατ'εμε, ηταν μονο λογικο να υπαρχουν ορια μεταξυ των περιοχων και ως εκ τουτου πηρε τη μπαλα και τους χωρους που αραζαν τα τερατα.
Αποτελεσμα ηταν ειναι πιο streamlined μοντελο μαχης, εν αντιθεσει πχ με τις μαχες στο Valheim που λογω των randomized biomes και των μικρων μεγεθων τους υπαρχουν αυτα που περιγραφεις.

Οσο για τα μεκανικς του DD οσονουπω θα τσεκαρω το "σκοταδι που προεκυψε" και θα επιβεβαιωσω/διαψευσω τη φαση του
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,087
Ωραία όλα αυτά που γράφεις Ναύαρχε. Το θέμα κάπως με το στόρι με προβληματίζει. Δλδ, γτ να μην παίξω απλά Witcher 3 που τα έχει όλα μέσα?

Σε περίπτωση που δεν τρολάρεις και ρωτάς σοβαρά, προφανώς αν δεν έχεις παίξει Wild Hunt θα σου απαντήσουμε λολ τρέχα ποιος γαμάει το dragon's dogma ξέρω γω
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,383
Ωραία όλα αυτά που γράφεις Ναύαρχε. Το θέμα κάπως με το στόρι με προβληματίζει. Δλδ, γτ να μην παίξω απλά Witcher 3 που τα έχει όλα μέσα?

Ασφαλώς να παίξεις το Witcher που είναι παιχνιδάρα αλλά η μάχη στο Dragon's Dogma (1 και 2) είναι σαφώς πιο διασκεδαστική. Η CD Projekt θα πρέπει να βελτιώσει το επόμενο Witcher σε αυτό το κομμάτι.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,546
λες να υπαρχει ελπιδα αφτερ ωλ???
ο σιφορτζής λεει πως ναι....



και το 1 ειναι επισης doable σόλο, για οποιον αναρωτιεται.
 

bald_killer

Death Knight
Joined
Jul 26, 2014
Messages
3,891
Σε περίπτωση που δεν τρολάρεις και ρωτάς σοβαρά, προφανώς αν δεν έχεις παίξει Wild Hunt θα σου απαντήσουμε λολ τρέχα ποιος γαμάει το dragon's dogma ξέρω γω
Εχω παίξει μέχρι το 2. Το κύριο χαρακτηριστικό του 3 απ´αυτά που έχω διαβάσει σχεδόν παντού, είναι το βάθος των quests κ οι χαρακτήρες του. Δεν έχω διαβάσει κάτι αρνητικό για το gameplay του.

Τώρα, από το άρθρο που έγραψε ο Αλέξανδρος για το DD2, αυτό που μου έμεινε κυρίως είναι η ένταση των μαχών για τις οποίες φαίνεται να τις καταευχαριστήθηκε, ενώ, άλλες πτυχές, όπως χαρακτήρες κ στόρι περνάνε σε δευτεροτρίτη μοίρα.

Δεν είχα σκοπό να θάψω την σειρά DD2, απλά διαβάζοντας το άρθρο κ έχοντας μία εικόνα για το W3 μου δημιουργήθηκε η απορία.
 
Top Bottom